Födelsedagsfirande och överraskningsbesök

Hej mina vänner!

Vi har haft några väldigt händekserika och roliga dagar sedan sist!! I torsdags var det ju Adams födelsedag. Den började med att jag fixade lite frukost på sängen och han fick sina presenter av mig. Vi gick sedan iväg och jobbade som vanligt, och till kvällen hade jag planerat en liten picknick för oss. Men planerna ändrades, för mitt på dagen kommer Adam inspringande till mig på jobbet och ropar "Kolla vad jag hittade!" och strax efter kommer hans mamma och syster efter! :) Då hade de först kommit till Adams jobb och överraskat honom, och sedan kom de in till mig. Och överraskade blev vi definitivt! Men det var väldigt roligt såklart! Så eftermiddagen bjöd först på lite kalas på Adams jobb, där de hade bakat kakor, med sammanlagt 21 ljus i. Han fick också jättefina presenter, bland annat biletter till disneyland, hihi, och sen fick han ledigt resten av veckan! Väldigt gulligt av dom!
Vi åt sedan en sen lunch och kvällen tillbringades vid Eiffeltornet där vi hade en liten picknick och tog massa fina bilder.
Dagen därpå jobbade jag en stund, medan de andra var ute på stan och såg Notre Dame, Operan och Champs Elysées/Avenue Montaigne. Jag mötte sedan upp dom i vår lägenhet och vi begav oss mot Montmartre och Sacre Couer för ytterligare sightseeing. På kvällen åt vi en jättegod födelsedagsmiddag på en italiensk restaurang och avslutade kvällen med en drink i hotellbaren där de bodde. På lördag förmiddag gick deras plan hem igen.
Tusen tack Lena och Malin för ett jättetrevligt besök! Väldigt kul att ha er här :)

Igår var vi en sväng ute på stan och kollade lite i affärer, åt en pizza och drack kaffe på Starbucks. Adam suktade efter elgitarrer och jag köpte nagelgrejer på Sephora, hehe. Kvällen tillbrinades hemma med lite kvällsmat och filmen Ratatouille!

Puss!






















Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Tack för oss o för många roliga timmar tillsammans med er med massor av aktiviteter o härliga skratt!! Det är ett gott minne! Ni verkar att ha det bra o har en supermysig lya! Puss på er o arrividerci!! <3

2012-04-01 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0