Hej alla!

Nu sitter jag här och dricker kaffe och kollar på Djungelns drottning! Haha, sjukt fånigt men kan ändå inte låte bli att titta. Adam kommer snart hem från jobbet!
I alla fall, nämnde sist att jag hade en intervju på Hard Rock cafe, vilket visade sig bestå av totalt 3 intervjuer om man tog sig hela vägen. Och det gjorde jag, hade min tredje intervju idag men fick tyvärr inte jobbet. Det föll på språket. Hade inte riktigt tillräckliga franska-kunskaper för jobbet. Självklart är jag besviken, men ändå väldigt glad och stolt över att jag kom så långt som jag gjorde. Han sa att de andra hade tyckt att jag hade "rätt karaktär" för jobbet. Han sa också att jag kunde återkomma om ett par månader om jag kände att jag hade byggt upp min franska tillräckligt, vilket är positivt! Så ja, det är trist just nu, för det verkade som ett väldigt kul jobb och en grym erfarenhet, men väljer ändå att ta med mig de positiva delarna av det och kämpa vidare! Visste ju att språket skulle bli en utmaning och får helt enkelt göra mitt bästa för att lära mig mer! :)

Nu kom finaste pojkvännen hem med blommor till mig, så söt!!

Det var allt för nu, hoppas ni mår bra!
Puss från Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0